Asiakascase Tehden

Tehden on vuonna 2007 perustettu suomalainen uuden ajan ohjelmistotalo, joka tarjoaa liiketoimintaa tehostavia yritysohjelmistoja. Tehden-pilvipalvelu lanseerattiin vuonna 2013 ja nyt sitä käyttää jo lähes 500 yrittäjää.

Tehden työllistää parhaillaan noin 20 henkilöä Turussa, ja ohjelmistot suunnitellaan ja valmistetaan alusta loppuun saakka Suomessa. Tehden palvelee yritysohjelmistoillaan niin yhden hengen yrityksiä kuin suurempia myymäläketjuja sekä oppilaitoksia. Eri aloille suunnatut ratkaisut sisältävät toimialan erityispiirteet huomioivia oivalluksia. Pilvipalveluohjelmiston lisäksi Tehden valmistaa ohjelmistoja mittatilauksena, ja on muun muassa suunnitellut sekä valmistanut Motonet-ketjun toiminnanohjausjärjestelmän.

Ongelma

Tehdenin asiakasmäärä kasvoi ja kasvaa edelleen hurjasti ja ohjelmistoon piti saada mahdollisuus maksuhuomautusten lähettämiseen ja laskujen siirtämiseen perintään. Ohjelmistojen käyttäjien näkökulmasta laskusta pitää saada lähettää maksuhuomautus mahdollisimman helposti ja tarvittaessa myös laskun siirtäminen perintään täytyy olla vaivatonta

Ratkaisu

Integroimme Tehdenin pilvipalvelun laskutusohjelmaamme ja nyt Tehdenin asiakkaat voivat lähettää maksuhuomautuksen omalle asiakkaalleen nappia painamalla. Laskut siirtyvät maksuhuomautuksen jälkeen perintään samaa rajapintaa pitkin, jos laskua ei maksuhuomautuksenkaan jälkeen makseta.

Kohdistamme saapuneet suoritukset ja tiedot siirtyvät automaattisesti Tehdenin järjestelmään, jolloin laskujen seuranta on reaaliaikaista.

Aloita fiksumpi tapa laskuttaa jo tänään

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme numeroon 020 734 9260 tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

ylös